Kotiäidin sekalaisia supatuksia, satunnaisia kättentöitä, räpsyjä arjen pyörteistä, pienten jalkojen tepsutusta... Arjen aarteita nyt ainakin.

perjantai 15. marraskuuta 2013

villazukkia


Nytpä sen päätin, että tämä äippä oppii kutomaan villasukkia. Ja tässähän sitä nyt marraskuun aikana tehty kaikille lapsosille yhdet sukkaparit. Alkaahan ne jo pysyä puikoilla. ;) Ja tää on niin koukuttavaa ettei millään meinas lopettaa. :D Miekkosen sukkiakin aloittelin, mutta niissä taitaakin kulua vähän useampi tovi, kun on taas monta käsityöprojektia työlistalla. ;) On se vaan ilo osata tehdä sukkia!! ;D 

9 kommenttia:

Home Sweet England kirjoitti...

En osaa, mutta tahtosin. Kuinka?
Meillä kun on mun mummo pitänyt koko porukan sukissa, nyt mummo ei enää pysty kutomaan. Jonkun pitäisi aloittaa, jotta porukkaa saa sukkansa talven kylmiin keleihin. Auta Hanna! ♥

Hanna kirjoitti...

Mä oon aikalailla itte vaan opetellut paperiohjeista, ja varmaan ihan "vääräoppisesti" tehny. ;D Mut tässä yks viedeo linkki mistä löytyy selkeet ohjeet: http://www.youtube.com/user/kajopalo?feature=watch
Eli ei kun opettelemaan! ;)

Home Sweet England kirjoitti...

Kyllä ne ainakin sukilta näyttävät!
Kiitos linkistä! x

Hanna kirjoitti...

Kiitos Krista! :)

suvi kirjoitti...

ihanat sukat! sama homma pitäs mun kans opetella :) toistaseks sukkia piisaa muiden tekemänä...

rva vaaksanheimo kirjoitti...

Siitä se lähtee, kohta huomaat olevasi neuloosin kourissa ;-)

Hanna kirjoitti...

suvi kiitos ja eikun harjotteleen. :)

vaaksanheimo - oon jo niin koukuttunu!! ;D aattelin että miehen sukkien valmistumisessa menee loppuvuosi, mut tänään valmistu jo eka kpl! :):)

Keltaisen talon joulunodotusta kirjoitti...

Hienoilta näyttää!! :) On kyllä niin tosi koukuttavaa puuhaa... ;) Mä opettelin tuossa muutama vuosi sitten villasukat tekemään ja siitä lähtien niitä on tullut ympäri vuoden kudottua. Mä opettelin siitä 7 veljestä vyötteestä kerros kerrokselta tekemään. Välillä mentiin eteenpäin ja välillä taaksepäin, mutta voi mikä tunne, kun ensimmäinen sukka oli valmis. Tää homma on sellaista, mikä usein helpottaa, jos meinaa pinna vähän kotona kiristyä. ;D

Hanna kirjoitti...

Keltaisen talon joulunodotusta - Kiitokset. :) Ihan totaalisen mukaansa vievää ja hermoja lepuuttavaa puuhaa. ;D